Forum to dwa bardzo intensywne dni wymiany myśli i doświadczeń w gronie praktyków oraz pasjonatów BPM.
- Łączymy praktyków BPM z administracji i biznesu – czyli dwa pozornie odmienne światy
- Zachowujemy neutralny charakter – Forum nie posiada sponsorów i nie odbywają się na nim prezentacje „sprzedażowe”
- Istniejemy dzięki społecznemu zaangażowaniu osób, które uczestniczą w jego organizacji – prelegenci i organizatorzy nie pobierają wynagrodzenia
W każdej organizacji struktura decyzyjna jest odmienna i w dużym stopniu zależy od kultury organizacyjnej oraz przyjętych wzorców zarządzania. Niektórzy twierdzą, że pensje wypłacane szefom to tzw. „podatek od zarządzania”. Pojawiają się nowe modele i metody zarządzania (z tych bardziej znanych Holakracja, Socjokracja 3.0, Management 3.0), które mają być remedium na wewnętrzne podziały w organizacji oraz demotywację i brak zaangażowania pracowników. Co ciekawe – w każdym z nich procesy nadal istnieją i „mają się dobrze”, a procesowa struktura organizacyjna jest podawana jako przykład struktury odpowiedniej dla firm turkusowych. [Andrzej Blikle, Kompendium turkusowej samoorganizacji, 11 sierpnia 2016]
Co w programie Forum
Studia przypadku….
….organizacji o różnych modelach zarządzania, które wykorzystując zarządzanie procesowe w codziennej pracy – ewolucyjnie zmieniają styl zarządzania i dokonują metamorfoz organizacji
- NORD Drivesystems – z perspektywy dyrektora generalnego – o tym, jak podejście procesowe stało się „wehikułem” do wprowadzania strategicznych i operacyjnych zmian oraz pomogło rozpocząć sukcesywne budowanie kadry i pracowników oraz dostosowanie standardów działania firmy w Polsce do międzynarodowych struktur korporacji
- Marco – z perspektywy pracowników – o tym, jak wygląda rzeczywistość pracowników podczas realizacji projektów w turkusowej firmie (kontynuacja prezentacji i spotkania z poprzedniego Forum z Markiem Ślibodą)
- BLACK RED WHITE – z perspektywy dyrektora zarządzającego obszarem CEX – o tym, jak centralizować procesy Customer Experience
- MIGAM.org – z perspektywy dyrektora ds. rozwoju biznesu – o standaryzacji procesów biznesowych i jej konsekwencjach w zakresie: zwiększania dojrzałości organizacyjnej, usprawniania wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji (w tym zwiększania motywacji i odpowiedzialności pracowników), a także pozytywnego wpływu na rozwój modelu biznesowego Migam.
- Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim – z perspektywy Komitetu Sterującego ds. Zarządzania Procesowego – o tym, jak w administracji publicznej wdrożyć i jak z sukcesem korzystać z dobrodziejstw zarządzania procesowego
- MERCER – z perspektywy Liderów transformacji LEAN – o tym, jak uruchamiać LEAN w jednej linii biznesowej organizacji, jakie elementy są siłą napędową transformacji i jak rozwijać „agentów zmian”
- SODEXO – z perspektywy CEO międzynarodowej korporacji – o tym, jak wdrożyć i jak wygląda turkusowy model zarządzania poprzez wolność i odpowiedzialność w korporacji zatrudniającej ponad 2000 tysiące pracowników, pracujących w dziesiątkach zespołów rozsianych w kilkudziesięciu lokalizacjach
Warsztaty Prelegentów
- Eksperyment – testowanie zmiany w procesie – sposób na weryfikację pomysłu na zmianę w procesie lub produkt przed wprowadzeniem dużych zmian, Globalne Centrum IT, Roche
- Biznesowa Architektura Procesów – tworzenie procesowej struktury organizacyjnej, Process Renewal Group Polska
- Manager w organizacji Lean – narzędzia i techniki lidera, MERCER
- Samoorganizacja w turkusie – podejście holakracji i inne metody podejmowania decyzji w warunkach rozproszonej odpowiedzialności – techniki zespołowego podejmowania decyzji w ramach samoorganizacji, Energized.org
FOCUS NA…. Sesje Q&A….
… pogłębionych pytań i odpowiedzi do dyrektorów zarządzających, którzy sukcesywnie zmieniają modele zarządzania w macierzystych firmach będących częścią międzynarodowych korporacji.
Sesja 1 (22.10.2018): Jarosław Bilich, Dyrektor Generalny NORD Drivesystems
Sesja 2 (23.10.2018): Yann Gontard, CEO Corporate Services & Region Chairman Central & Eastern Europe, Sodexo On-site Services
TERMIN I MIEJSCE
22-23.10.2018
Business Centre Club, Plac Żelaznej Bramy 10, Warszawa
WARUNKI UDZIAŁU
Dla czytelników Centrum.Jakosci.pl i Jakosc.biz cena za udział wynosi 1400 zł. netto/osobę (cena regularna 1800 zł.)